Uppdatering

En liten uppdatering hur det går med skapandet:

Kort: 12st

Tags: 5st

ATC: 36st

LOs: 0st

Alter: 7st

Minikort: 14st

Affirmationskort: 11st

Oj oj, kommit upp i 85 skapade saker nu! :D

Längtar tills jag kan lägga upp allt som jag gjort med bilder, har allt för mycket jag inte kan lägga upp ännu.
Och fixa bilder på det som jag gjort nyligen, har för tillfället inga batterier till kameran, men ska fixas snarast!

Funderar på att våga mig på att göra en LO imorgon, var lite tomt på dom just nu ju. Får åka hem till mina föräldrar och skriva ut några kort kanske. Har ju så måååååååånga på min lilla tjej som bara väntas på att scrappas! Får se om jag vågar det. :P

Nu blir det något minikort som ska göras till imorgon innan det blir att lägga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0