Tidig mors dag

Var hos min mor och far idag, och då passade jag på att pyssla ihop några fler liknande te-askar som jag gjorde förut, en med vaniljte-påsar i, en med affirmations-kort i (positiva ord) och en som jag klädde med bakplåtspapper innuti och så bakade jag några chokladbollar i sista minuten och fyllde den asken med. Sedan lade jag dem i en liten låda med ett 15x15 kort över och sedan ett litet minikort på den lådan. Glömska mig som glömde bort att ta kort på detta självklart med...

Fick för mig att det var morsdag men det var ju nästa vecka, men orkar inte ta mig så långt hemmifrån så ofta, då jag ofta har ont i benet på grund av graviditeten och är ofta trött så tänkte att det blev som en morsdag, en vecka tidigare. Och förtjänas inte ens mor en speciell dag varje dag, egentligen? =)

Har suttit och tittat på Barbapappa hela kvällen med lilltjejen, höll nästan på att somna med henne fast det hade jag inte tid med. =P 
Imorgon blir det en mysig hemmadag, då dagis är stängt, mannen ska till skolan på förmiddagen, sedan får gumman följa med dit, då jag ska dit på eftermiddagen. Kommer bli en massa pyssel med henne, hela dagen. =)

Nu ska jag sätta mig och skapa några skisser till en swapp och scrappa ihop några affirmationskort till en annan swapp. Och ska packa vinsten från blogcandyt som ska skickas imorgon, och så ska jag packa till en WGA-swapp.
Hoppas nu haft en bra kväll, och att ni får en bra måndag!
Kram Serafin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0