Så spännande!

Ska precis dra upp min man från soffan och låta honom dra en lott från lådan! Sitter och skakar runt lådan och bara väntar med spänningen för att få se vem det blir som vinner!






...Nä, nu får det vara dags!

Och vinnaren blev..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Stort grattis Yvve!!! :D :D
Skicka mig ett mail till serafin @ hotmail.se (utan mellanslag) med adress! Så skickar jag vinsten så fort jag fått adressen!

Åter igen, GRATTIS! Och tack till alla som var med på candyn!

Ha en jättebra lördag, och fortsatt helg!
Kram Serafin!

Kommentarer
Postat av: yvve

Å va roligt, ohc tack så jättemycket. :)

2011-05-22 @ 14:24:02
URL: http://blogg.larssonssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0