Några kort!

Har lyckats fått några kort gjorda, kan inte lägga upp alla förrän dom som ska ha dom har fått dom, vill ju inte riksera något. ^

Har gjort två stycken blåa, som skulla vara nästan helt rena, så har bara lagt dit några saker.
Första skulle det finnas mycket plats att finnas möjlighet att skriva på, på framsidan. Och vara lite prickigt, men inte överdrivet.
Här är det:
 

Och det andra skulle även ju vara helt rent, men inte för kill-aktigt. så fjärilen fick vara med i bilden, och så skule det vara text, och det fick bli "Carpe Diem- Fånga Dagen". Har embossat både fjärilen och texten med guld. Vet inte om det syns så mycket här men men.
Och ritade även en egen swirl med stickles-crystal, och den syns inte heller så bra på kortet då bilderna blivit väldigt ljusa.
Så båda är mörkare i verkligheten!
Här är andra kortet:


Tredje kortet gjorde jag bara för att, kan vara bra att ha liksom.
Testade mina gamla scrapbookingkunskaper, då jag varit lite försiktig hittills.
Så försöker testa på lite nya saker nu!

Pyntat rosen och vingarna på stämpeln med lite stickles, då jag inte är helt 100 än på att måla med promarkers.

Det var alla kort för idag, men så småningom kommer jag kunna lägga ut alla ATC-kort jag gjort och några fler kort, men det får som sagt vänta lite till! :)

Kram Serafin!

Kommentarer
Postat av: Carola

Väldigt fina kort tjejen! Ser framemot att få se dina ATC kort också =)

2011-05-13 @ 12:37:12
URL: http://scrapgatan16.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0