Mors dag

Hann inte alls med mig igår. Var helt energilös hela dagen, jag skulle ha åkt ut till min mamma och hälsat på men mesta tiden av da gen spenderades med att titta på film med min lilla tjej.

Vill skriva ett inlägg för mors dag ändå, även en dag försenad!
Det är ju ens mamma som gör en till den man är, spelar ingen roll om man tycker att man har världens bästa mamma, eller om man har en mamma som man inte vill träffa, eller om man har oturen att inte längre ha sin mamma kvar här.
Bandet mellan mamma och dotter/son är en sak som aldrig går att ta ifrån någon. Vilket är det underbara.

Att vara mamma är inte något som är enkelt alls i vissa stunder. Men i de flesta tider så är det, de bästa som man kan vara. ¨
Jag själv blev mamma för två år sedan till världens mest underbara dotter, och mit liv är inte alls sig likt sedan dess. Mitt liv är fyllt med lycka nu, ett léende från min dotter är det absolut bästa att vakna till. Att höra hennes skratt skulle vara det sista jag önskade höra om jag fick bestämma en sak att få höra det sista jag gjorde.

Till min egen mamma, så kan jag väl säga att jag inte har varit den enklaste dottern i det förra. Men nu när jag själv är mamma, så inser jag hur mycket jag har att tacka min mamma för.
Hon är alltid där för att hjälpa till, och min dotter älskar sin mormor.
Från mig och min dotter så vill jag skriva, Älskar dig som mamma och mormor, till min mamma!

Men nu måste jag väcka min lilla tjej och göra henne klar för dagis! =)
Och idag är det avslutning för henne på dagis, så ska dit och fika senare idag!

Hoppas ni alla har en bra dag!
Kram Serafin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0