Mitt första icke-kort!

Tror detta måste vara den första gången jag skapar något som inte är ett kort, eller, har ju gjort en eller två LOs för ett väldans bra tag sedan.
Har alltid varit så försiktig, men satt och bläddrade igenom en gammal Magnolia Ink tidning, och hittade en mall på denna lilla väska, och tänkte försöka mig på. Kan ju gå alldeles för fel tänkte jag.
Så har vågat på mig detta nu!
Och det var ju hur roligt som helst! Är väl kanske inte nöjd med hur det blev, MEN! det blev i alla fall något! :D



 

Har även gjort 3 stycken kort, men kan ej visa upp dessa, då dom som ska få dom kanske kan vara in och kika!

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll! Och här hoppas vi på att få slippa regnet en stund nu på kvällen i alla fall.

Kram Serafin!

Kommentarer
Postat av: Anita/AniLi

Hej, så mycket fint du gjort och visar här i din blogg!

Väskan blev ju hur fin som helst! Jag har hållit på länge med pyssel, men har aldrig gjort en väska, får kanske prova att göra en jag med!

Kram

2011-05-14 @ 19:34:06
URL: http://anilisblogg.wordpress.com
Postat av: Carola

Gullig väska ju :D. Var det svårt att vika den? Aldrig testat.

2011-05-15 @ 15:24:08
URL: http://scrapgatan16.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0