Min mamma..

För att göra dagen lite mer positiv så kom jag och tänka på att just denna månad förtjänar min mamma ett stort tack för allt hon gjort. Nog för att hon alltid finns där för att hjälpa till, så har det varit ett stort plus att ha henne denna månad.

Sitter just nu och väntar på att hon ska vara ledig någon dag, för mitt lilla hjärta ha tjatat väldigt mycket om att åka till mormor nu, så tänkte ta och göra det. Hoppas på finväder någon av dom dagarna med, så kan man ta med lite saft och gå ner på stranden och bygga lite sandslott med gumman. Och så hon kan få cykla runt lite där. Så roligt att se gumman vara där och leka, hon bara älskar att vara där och springa. Vi har inget vidare bra område för en två-åring att leka på, så hon brukar kunna springa av sig rejält där.

Nu blir det lite lunch och sedan tvätta av liggvagnen.

Kram Serafin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0