Idag...

Är då inte någon bra dag alls, började med att jag inte alls lyckades vara vaken, kunde inte gå, denna smärta i benet, och var bara helt energilös. Skulle ring barnmorskan på morgonen men så visar det sig att min man råkar ha fått med sig min mobil till skolan så blev ju inget av med det heller. Skulle på möte på skolan idag på eftermiddagen, men det blev framflyttat till imorgon. Har sovit fram till 11 ungefär, och fortfarande helt energilös. Borde gå och boka tvättid och lite annat, men orken är borta.

För att pigga upp mig lite i alla fall så hämtade jag in liggvagnen och lite kläder till barnet som vi nu får se när det väl kommer. Hittade då även lite pysselsaker som försvunnit bort när vi flyttade hit förra sommaren, så ska sätta mig och titta igenom det i alla fall.

Usha då, har så mycket idéer och så mycket saker att göra... nä, tummen ner för dåliga dagar.
Haha, vilket positivt inlägg det blev. Hoppas ni har en lite bättre dag i alla fall!

Trevlig onsdag på er!
Kram Serafin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0