Idag...

Lyckades få klart kortet tidigare idag, blom-kortet som jag visade upp i förra inlägget, sedan har dagen varit helt utan energi. Har fått lite städning gjord. Sedan var det bara till att spara på krafterna tills min man gick iväg för att spela airsoft. Som tur är  var gumman jättemysig och låg under filten i soffan med mig och tittade på film.

Fick sedan besök av min mor och min bror ett tag medans min man var borta. Lillhjärtat blev överlycklig då hon fick ett Hello-Kitty porslin set, och lite fler bokstävsmagneter att ha på kylskåpet av min mamma.
Och det höll henne sysselsatt ett bra tag.

Sitter och får idéer efter idéer på vad jag skulle kunna scrappa, men det blir till att skriva upp dom och spara till någon annan dag. Även om jag inte lyckas somna på ett tag så har jag ingen ork alls över nu till att börja pyssla, även fast högarna av papper ser väldigt inbjudande ut.

Imorgon är det i alla fall äntligen fredag igen, och gumman är ledig dagen efter, och då sover hon ju gärna lite längre på morgonen, vilket är härligt. Helger måste ändå vara det bästa som finns, även fast dottern kan bli lite uttråkad av att vara hemma på dagarna så går det lätt att roa henne.

Nu blir det nog till att lägga sig ned och vila i alla fall, får se om man lyckas somna någon gång ikväll.

Ha en bra fredag och helg!
Kram Serafin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0