För dagen..

Har startat på en massa små projekt just nu, dels ett litet minialbum med toalettrulle-kort.
En till LO och en hög med små askar och en hög med tepås-förpackningar.
Bara älskar att vara tillbaka i pysselvärlden och alltid ha något att göra! :)

Ikväll blir jag ensam med lillstumpan igen, fast idag verkar hon vara på lite bättre humör, fast hon är redan trött, så blir nog inte någon sen kväll för henne ikväll i alla fall.
Sedan hoppas jag på att kunna avsluta något av sakerna jag började med tidigare idag.

Har varit lite sen med att skicka ut vinsterna, men hade inga kuvert kvar så var tvungen att köpa nya sånna, men nu så är alla vinster skickade!
Det blev en väldans stress-paketering och adressering. Glömde helt av att skriva vart breven var ifrån tror jag.. hm..


Nu ska jag ta hand om en liten trött tjej!
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0