Ingenting gjort...

Får absolut ingenting gjort, börjar lite smått och sedan är det något som avbryter mig. Och när kvällen väl kommer och barnen sover så är jag helt slut.
Usha så tråkigt det är, med så många idéer och så lite tid att få skapa efter dom.
Jag får ändå rätt ofta tid över men blir så trött så då sitter jag bara och tittar runt på olika bloggar för inspiration, och när jag väl får den och precis tagit fram sakerna så vaknar någon av dom små, eller så är det något annat.
Hua, hoppas på att jag blir lite piggare och får lite mera ork snart!

Lilla Callum har precis somnat så nu blir det till att gå och göra lite kaffe och hålla mig borta från soffan/sängen.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0