Idag är jag tacksam...

Ibland är det enkelt att man tänker lite för mycket på allt det där dåliga som händer runt omkring en.
Vissa dagar glömmer man helt bort vad som verkligen finns runt omkring att vara glad för.

Fick idén från en tråd på http://alltomscrap.forum24.se/alltomscrap.html som heter "Idag är jag glad och tacksam...".

Så varje dag kommer jag skriva upp något som gör mig glad och tacksam för just idag. Och kommer välja ut ett ord som jag känner är starkt för mig just idag, och skapa ett alster utifrån det ordet.

Mycket glädje till er alla, och glöm för all del inte allt som finns runt omkring er! Även småsaker som gör en glad, gör i alla fall en glad. Det finns mer att vara glad över än man tror!

Kram Serafin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0