4 Juni 2011

Idag är jag glad och tacksam över att få ha träffat min man och tillsammans har vi fått våran underbara dotter. Att vi har bildat våran egna lilla familj.

Mitt inspirationsord för dagen är: Familj

Kommer skapa ett alster till ordet under kvällen och visa upp det.

Har varit en väldigt seg kväll, haft min syster på besök och var ner en snabb sväng på stan och köpte dom två sista presenterna till min man som fyller 19 år imorgon!
Stort grattis till honom i förväg!

Imorgon händer det fullt av saker, först ska min man iväg och spela airsoft, så blir ensam med lillgumman från morgon till kl. 14-15 sedan så blir det fördelsedagsgrillning med min mans syster hennes kille och barn, och några fler och det blir nog ända fram till natten. Så det blir till att baka, städa och förbereda maten medans min man är borta och spelar sedan så blir man ute resten av dagen, så kommer nog inte ha mycket tid kvar till att sitta och pyssla något imorgon.


Nu blir det titta på pippi med lillhjärtat tills hon somnar och bara mysa.

Kramar Serafin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0