Tillbaka! Tack! Tyvärr!

Tillbaka!
Nu har jag lyckats få lite tid över, är ensam hemma med lillpojken som nyss har somnat. =)
Så nu är jag tillbaka till pysslandet och bloggandet!

Tack!
När vi kom hem från BB så ligger det två brev till mig i posthögen, och det ena var en RAK från snälla Carola på http://alltomscrap.forum24.se/ I detta brev låg alla de här underbara sakerna!


Blev så otroligt lycklig över att komma hem till en sådan underbar RAK! Tusen tack!

Och det andra brevet var från en swapp för unga scrappare på forumet www.svenskscrapbooking.se
Detta fick jag från Sofia.H. där!


Jättefint paket! Tusen och många tack!

Sedan så kom det ett brev igår från Pojjo på www.svenskscrapbooking.se i och med en kort-kit swapp jag är med i. Där man ska plocka ihop ett litet kit som man sedan skickar till den partner man fått och så ska denna pyssla ihop ett kort av sakerna som man fått. Och den andra partner gör ju självklart likadant!

I det kit som jag fick från Pojjo låg detta i:
 
Jättemånga fina saker som verkligen satte igång inspirationen! Så nu ska jag pyssla ihop ett kort av detta!



Tyvärr!

Jag har ju haft fullt upp sedan i söndags, så har inte hunnit med att posta alla brev som jag skulle ha gjort, ber om ursäkt till alla som väntar på post från mig!


Men nu måste jag sätta igång och pyssla lite känner jag, har ju abstinens efter att inte kunnat pyssla något på flera dagar!!
Ska lägga upp för dagens ord med för dom missade dagarna efter att jag pysslat lite!

Otroligt många härligt sommarkramar, och hoppas på att ni har tur med vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0