Scraplusten smyger sig tillbaka!

Har varit lite segt med skapandet, värme och 2 åringen är lite trotsig. Men idag kom det lite roliga saker med posten! Kan ju säga att det var precis vad jag behövde för tillfället, och det var ju lagomt perfekt att min man skulle ta med dottern ut nu över middagen, så nu sitter jag hemma ensam med lillkillen som ligger och sover.

Det ena var en AVI och då satt jag bara och väntade på att klockan skulle bli 16.00 så min man fick gå och hämta ut det!

Det var en underbar goodiebag, och detta innehöll det! :


Blev lite dålig och rörig bild dock..

Sedan var det ett brev med en liten goodiebag:



och i det sista var det en stämpel:



Nu ska jag passa på att pyssla lite! Innan huvudvärken jag verkar börja få blir ännu värre!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0