Mysdag

Min man åkte vid 07.30 imorrse till Bräcke för ett airsoft-spel och sedan är han kanske hemma vid kl. 19-20 ikväll. Min dag började vid 03.50 idag, då lillkillen vaknade till lite, och sedan lyckades jag då inte somna om alls.
Så klev upp och började diska, och städa upp lite. Fick sedan för mig att möblera om, vilket resulterade i att jag blev ovän med soffan, som krossade min stortå.

Förmiddagen har varit så lugn med dom två små, lillkillen sover mest och lillgumman har legat och myst och tittat på Skönheten och Odjuret 3-4 gånger om. Tusan att det ska vara så mycket sång i tecknade filmer, sätter ju sig på hjärnan efter man har sett filmen några tusen gånger. =P

Nu är det väl snart lunch och sedan får man se var dagen bjuder med på. Ska köra saxen genom håret och få det toppat lite har jag bestämt mig för i alla fall.

Ska ta tag i lite pysslande medans dom båda små sover efter lunchen kanske.

Hoppas ni alla har en bra dag, och hoppas att ni har tur med vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0