14 timmar senare....

Nu är mitt "lilla" projekt ääääntligen klart!

Det här blev ett litet test i en liten stor skala, blev lite större än vad jag egentligen tänk från början, men men, hur skoj som helst att göra kan jag säga!

14 timmar
3 svarta cardstock
4 röda cardstock
3 toarullar
1 stor kartong
en bit gul cardstock
ett halvt blått cardstock
och två A4 papper 
senare så har jag skapat detta:

  Liten sneak..

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

Och här är den!

 Den är mer knallröd än orange i verkligeheten, men blixten gjorde den orange...

Och en bild framifrån:


Hade tänkt mig göra en som var kanske 10cm hög och cirka 20cm lång.. det slutade med att den är ungefär 28cm hög och cirka 35cm lång och från ytterkant av hjul till hjul 14.5cm bred..

Det var ooootroligt roligt att skapa denna, men det blir nog lite mindre modeller sedan!

Nu ska jag göra en mini LO till dagens ord, som nu är gårdagens ord, som jag inte alls har hunnit med idag. Har haft min mor och min mormor på besök, sedan så har vi varit ute och lekt med lillhjärtat och hennes kusin i någon timme, och efter det kom min familj på besök. Och efter det vart det en sväng på stan. Men det har ju varit så otroligt skönt väder ute idag!

Så innan jag går och lägger mig hoppas jag hunnit skapa något efter: Våga vara annorlunda!

Kram Serafin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0